Kayıtlar

2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Beni Hönkürerek Ağlatansın No. 6!

Resim
Sadece ending şarkısına bayıldığım için başladığım yegane animedir kendisi. Bilen bilir seslere ve müziğe çok önem veririm. Birisinin tumblr hesabında denk geldim o eşsiz şarkıya, yani "Rokutousei no Yoru". Sonra animeye bakayım dedim. Baktım ama başlasam mı başlamasam mı emin olamadım. Aradan yaklaşık 1 ay kadar sonra 27 Eylül gününde dayanamadım, dedim artık ne olacaksa olsun başlayıverdim. İlk bölümünü izledikten sonra aklıma ister istemez "Yaoi mi acaba ya?" gibi soru işaretleri takıldı fakat anime beni öylesine sardı ki bırakamadım. İlk olarak yaoi olmadığını söyleyebilirim ama Shounen-ai öğelerine sahipti. Ne yalan söyleyeyim beni zerre rahatsız etmedi :D Neyse ana karakterlerimiz Shion ve Nezumi. Ah hangi birini nasıl anlatsam... Shion zayıfmış gibi görünen ama aslında güçlü ve kararlı kişiliği olan bir çocuk. Oldukça da zeki, IQ'su yüksek. Sevgi ve iyilik dolu biri, kendi zor durumdayken başkalarına gözü kapalı yardım edecek kadar hem de. İnsan izlerken ...

Ben öyle diyorsam; Öyle.

Zor kararlar alınan, zor bir zaman. Çift zar atmama imkan yoktu. Mecbur tekli attım ve o da bir geldi. Sadece bir sene gidecekti hayatımdan. İyi bir kumar oynamıştım. Yedi yüzlü zarımda sıfır gelmesini çok isterdim ama olmadı işte. İyi bir gelecek için bir sene feda etmeye karar verdim. Yanlış anladığımı sanmıyorum. Paşa paşa bir senemden vazgeçtim. Zaten benim mutlu olmama, rahat olmama kader izin vermezdi, değil mi? Neyse bunların çoğu sizin suçunuz. Hayatıma girmek için çok geç kaldınız, yanlış zamanları seçtiniz. Ben yanlış insan seçmem ama zamanlamanız çok yanlıştı. Artık yapabilecek bir şey yok. Sizin için kendimden de vazgeçtim işte. Dahasını isterseniz yokum.

Ohaaaa.

Biraz önce Aku no Hana izledim de. İnsan kendini kaybediyor. Benim gibi birisi değilseniz Nakamura'ya türlü küfürler edebilir, türlü işkenceler uygulayabilir ve bilekleri kesmekten tutup asmaya kadar her türlü ölümü kendisi için uygun görebilirsiniz. Lakin ben her zaman kötüyü savunduğumdan Nakamura'ya bayıldığımı çok rahatlıkla söyleyebilirim. Şimdi spoiler vermeden anlatmak güç. İlk bölümde hocasına küfrediyor ama asıl olaylar ikinci bölümle başlıyor. Kızın yaptığı şeyler şeytanın aklından bile geçmez dedirtecek cinsten. Kız kendisini sapık olarak görüyor. -ki hakikatten de öyle- Sadece kendisi gibi bir sapık bulmaya çalışıyor. Kasuga'cığım hayatım sende çok safsın ama. Nakamura seni soyarken keşke seni s**se diye düşünmedim de değil tabii. Mis gibi Şeytan Nakamura varken sen Saeki'ye bak. Zaten başına ne geldiyse Saeki'ye olan aşkından dolayı geldi 4 bölümdür. Hadi canım, hadi canım uzatma. Kurtul bu Saeki'den zaten Nakamura gözlerinin içine bakıyor Saeki...

Benden Böyle Çocuk Çıkar Mı?

Resim
Bu resmi bulalı 4 gün oldu ve bulduğum andan itibaren bu sevimli kıza mest oldum! Neyse o gün bu gündür kendime ve teyzelerime soruyorum: Benim böyle çocuğum olur mu? Büyük teyzem Hülya "Daha güzelini çıkartırsın sen" dedi. Sizce de böyle tatlı kızım olur mu gelecekteki nakamalarım? Gelecekteki kocama sesleniyorum: "Ganbatte!"

Nihayet bir Blogger hesabı açabildim ^.^

Resim
Merhaba gelecekteki takipçilerim. Bu yazıyı okurken gecenin 02:53'ünde ıslak saçlarıyla kendi kanatlarını koparan Blu-ray Meleği'ni düşünün, çünkü o benim. Şaka bir yana Gintama'yı aşırı aşırısı sevdiğimden ve Blu-ray Meleği'ne taktığımdan url'mi onun adı yaptım. Umarım Sorachi sensei bu konuda bana dava açmaz aldkslsjaks. Neyse gelecekteki nakamalarım bu Blogger hesabı bir çekiliş amacıyla açılmıştır ama belki ünlü(!) bir blog olur o yüzden tek bir yazıyla bunu böyle bırakmaya niyetli değilim. Neyse ja naa!